HTML

Linkek

A futás olyan hegyek nélkül, mint az élet futás nélkül. Lapos.

Friss topikok

  • csuth.tamas: Onedoor Trail a Mecsekben :) (2019.10.01. 07:19) Instant túrák áttekintés
  • Zsalapa: Valamennyi "40 éves hobbifutó" nevében gratulálok! :D (2019.03.13. 14:05) VTM 2019
  • luy123: Készülőben van egy Pilisi Kilátások Kör is, a "Pilisi Kilátások" jelvényszerző mozgalom alapján. (2016.10.20. 15:50) Körző
  • RabiMiki: Csákvár már vááááros! Aztakutyafáját! Gratulálok! :) (2014.10.12. 21:40) VérKör bringával
  • ubp: Egészen kedvet kaptam :) De tudom, hogy milyen sok munka, futás van mögötte! Gratulálok a szép te... (2014.05.11. 22:46) Terep százas 2014

Tervút 30

2018.02.09. 13:02 pamutmamut

Aszfalt maraton felkészülés zajlik. A mai terv 30 km futás 5 perces ezrekkel. Útirány a Vértes tervútjai, Y kereszteződés, Pátrácos felé majd vissza amerre mentem. Hátizsákkal futottam, mert itt már nem árt a frissítés. Éreztem is, hogy nem megy úgy mint zsák nélkül. Magasabb volt a pulzusom. Az Y-hoz érve jött a hideg zuhany. A Vértesben még a tél az úr. Gondoltam rá, de mindvégig reménykedtem, hogy már elolvad a hó. Hát nem.

10 km-nél éreztem, hogy ez nem fog menni. Kezdtem elengedni a tervet. Ma minden ellenem szólt. Nehéz zsák, szintek, hó és még a szerdai futást sem pihentem ki. Ez így lehetetlen! Mindezek ellenére keményen nyomtam, küzdöttem. Pátrácos előtt teljes szélességében le volt fagyva az út. Lassan haladtam. 16 km-nél, futás közben ettem egy gélt. Hátrányom 1 perc volt a tervezetthez képest. Ez nem tűnik soknak, de a neheze még csak most jött. A fáradtsággal jön a lassulás.
Úgy döntöttem kiadom magamból ami bennem van. Lesz ami lesz! Az, hogy mire lesz elég majd a végén kiderül. Ropogott a hó és a jég a lábam alatt ahogy futottam. Folyamatosan pengeélen táncoltam. Többször meg is csúsztam, de szerencsére nem este pofára. Újra az Y-hoz érve 1 perc 30 mp volt a hátrányom. Na most válik el a tapéta a faltól. Lefelé 5 perc alattiak kellenek, 22 kilométerrel a lábamban... Futottam és veszettül koncentráltam a tempóra. Küzdelem a másodpercekkel és önmagammal. A városba érve sikerült ledolgozni a hátrányom, de még hátra volt 3 km. Éreztem, hogy ennél gyorsabban már nem tudok futni, akkor sem ha erőltetem. A lábaim már nem engedelmeskedtek. Hazaérve lenyomtam a stoppert. 30 km, 2 óra 29 perc 30 mp. 4:59-es ezrek! 
Régen volt már ilyen nehéz edzésem! Nagyon örülök neki, hogy a körülmények ellenére sem adtam fel! Lehetetlennek tűnt, de sikerült!
https://www.endomondo.com/users/12872993/workouts/1068770602
tervut.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tereperdo.blog.hu/api/trackback/id/tr1013648852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása