HTML

Linkek

A futás olyan hegyek nélkül, mint az élet futás nélkül. Lapos.

Friss topikok

  • csuth.tamas: Onedoor Trail a Mecsekben :) (2019.10.01. 07:19) Instant túrák áttekintés
  • Zsalapa: Valamennyi "40 éves hobbifutó" nevében gratulálok! :D (2019.03.13. 14:05) VTM 2019
  • luy123: Készülőben van egy Pilisi Kilátások Kör is, a "Pilisi Kilátások" jelvényszerző mozgalom alapján. (2016.10.20. 15:50) Körző
  • RabiMiki: Csákvár már vááááros! Aztakutyafáját! Gratulálok! :) (2014.10.12. 21:40) VérKör bringával
  • ubp: Egészen kedvet kaptam :) De tudom, hogy milyen sok munka, futás van mögötte! Gratulálok a szép te... (2014.05.11. 22:46) Terep százas 2014

2015 VérKör gyalog

2015.05.14. 15:27 pamutmamut

A két nehezebb már megvolt, már csak gyalog volt hátra. Ez a része nem nagyon motivált. Nem volt benne elég kihívás. De ha már elkezdtem akkor illik befejezni és mint kitalálónak illik megcsinálni mindhárom formában.  Jöjjön hát a harmadik VérKöröm, most gyalogosan. A terv a következő: Gántra (kb. 45 km) érni 5 és fél óra alatt, ebéd az étteremben és utána gyalog 6 óra alatt célba érni. Vagyis az elejét futni, ebéd és tele hassal séta.

5.30-kor indulás, hogy fürdetésre hazaérjek. Mert a Maki nem maradhat piszkos! Lazán könnyedén kocogva elhagyom a várost. Még hűvös van, de vetkőzöm mert elkezdtem izzadni. Nagy szelet jósoltak mára és kevés esőt. Meleg az nincs, de jobb így futni. Térképet, GPS-t nem vittem magammal. Szerencsére fejben van az útvonal. Így könnyű, mondhatjátok. Én meg majd mosolygok a bajszom alatt...

vkor1.jpg

 

Somlót elhagyom és emelkedni kezdek. Jól megy, könnyedén suhanok a fák között. Az emelkedőkbe bele-bele sétálok. Csütörtök van, sehol senki. Csak én és az erdő! Juhéjj! Szarvas-kútnál folyik a forrás, de nem kell töltenem bőven van még vizem. Az első pont 1 óra 52 perc alatt megvan. Kicsit gyorsabb a tervezettnél. 

Mária-szakadékban araszolok felfelé. Hideg van! Sikerül magam lefényképezni esés közben! :-) Pont megcsúsztam és letettem a kezem!

vkor2.jpg

Szép Ilonka forrásnál megtöltöm a tartályom és teszek bele ISO port is. Ellövök pár időzített képet.

vkor3.jpg

Kapberek pusztánál megállok és megkeresem a VTM-en elrejtett kólákat. Még egy csomót itthagytak Csanyáék. Iszom egy pohárral, kicsit didergek ezért tovább kocogok. A VérKör hegyen meglelem a második pontot. Belassított a kólázás (2 óra 57 perc).

A Sárkánylyuk-völgy jól járható. Aszfalton folytatom az utat Kozmáig. Ez most nem esik jól és nem akar vége lenni. A kezem majdnem lefagy a szélben. Miért nem hoztam kesztyűt? Felveszek egy réteget. Elég erős szél fúj, de a fák között nem vészes. Végre kisüt a nap és ettől jobb kedvem lesz. Csákvár előtt hosszú murva, majd jön a betonbunker és már itt is a kód. A vadászkápolnánál megkezdem szólótánc karrierem.

vkor5.jpg

Csákváron a kútnál víztöltés. Mindkét előző alkalommal töltöttem itt. Remélem nem nyújtják be a vízszámlát. Irány a Gém-hegy. Felfelé futás már nem esik jól, de mindjárt itt van Gánt. A Gém-hegy tetején majdnem visszafúj a szél Csákvárra. Mikor érek már Gántra, korog a hasam. Beérek és irány a vendéglő! Leülök egy asztalhoz és kérek egy citromos sört meg egy medvehagyma krém levest. Másodiknak tésztát eszem: bazsalikomos, baconos penne.

vkor9.jpg

 

Közben hív Mejmej, hogy Jerkével közelednek felém. Megvárom őket? Hát jó! :-) Időm mint a tenger. Megjönnek, iszom még egy citromos sört meg eszek egy meggyes-mákos rétest vanília fagyival. Gasztrotúra! Rövid búcsú, este találkozunk a célban.

1 óra 20 perc zabálás után indulok el, de még a kútnál vizet töltök. A faluból kifelé futok vagy 20 métert és rájövök, hogy mindjárt kijön a kaja. Kár lenne érte, ezért inkább nem futok. A következő pontig séta. 8 óra 13 perc alatt tettem meg 52,1 km-t.

Lefelé azért futok egy kicsit a zöldön. Elfog az álmosság, ezért engedélyezek magamnak 3 perc fekvést a fűben.

vkor7.jpg

Nehéz felállni és elindulni. A rejtett frissítő pontnál iszom a kólából egy pohárral és kocogok egy kicsit. Rátérek a kék jelzésre, már  csak lejtőkön kocogok de így is gyorsabb vagyok a tervezettnél.

vkor8.jpg

Elhagyom Kőhányást és hamarosan Gesztesre érek. Iszom a ponton egy kis kólát. Egy év alatt nem ittam ennyi kólát mint ma, de jólesik a hideg, szénsavas, cukros, barna lé.

Gyalog indulok el Oroszlányba, nem sietek mert nem akarok 12 órán belül menni. Az a futó szintidő! Paripa hív, hogy merre járok. Mivel még dolgozik ezért szól, hogy ne siessek mert nem fog odaérni mire beérek. Nem sietek, gyaloglok. Azért nem szeretek sokat gyalogolni mert nehezen mennek a kilométerek. Végre Majkra érek. Lejtő után aszfalt és elérem a várost. Paripa szembe jön bicóval! Az utolsó kilométerek együtt tesszük meg. Közben találkozunk Jankóval, Magyar Zoliékkal. A célban sokan várnak köztük a lányom és a feleségem! Ezt is megcsináltam! 12 óra 8 perc!

Ez volt a legkönnyebb teljesítési mód, mert nem szorított a szintidő. A három teljesítés közül a legnehezebb nekem a kerékpáros volt, mert az nem egészen az én sportom. És a nagy kérdés: Magamnak találtam ki az egészet? Nem is tudom. Talán igen. Szimpatikus ez a táv! Jövőre megint megcsinálom, szerintem futva! Nektek jó felkészülést, sok kitartást és be ne menjetek az étterembe, mert tele hassal nem lesz meg a szintidő! :-)

Eredményem: http://verkor.hu/index.php?old=mostteljesit&ID=372

Szólj hozzá!

Címkék: Vértes VérKör

A bejegyzés trackback címe:

https://tereperdo.blog.hu/api/trackback/id/tr397459242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása