HTML

Linkek

A futás olyan hegyek nélkül, mint az élet futás nélkül. Lapos.

Friss topikok

  • csuth.tamas: Onedoor Trail a Mecsekben :) (2019.10.01. 07:19) Instant túrák áttekintés
  • Zsalapa: Valamennyi "40 éves hobbifutó" nevében gratulálok! :D (2019.03.13. 14:05) VTM 2019
  • luy123: Készülőben van egy Pilisi Kilátások Kör is, a "Pilisi Kilátások" jelvényszerző mozgalom alapján. (2016.10.20. 15:50) Körző
  • RabiMiki: Csákvár már vááááros! Aztakutyafáját! Gratulálok! :) (2014.10.12. 21:40) VérKör bringával
  • ubp: Egészen kedvet kaptam :) De tudom, hogy milyen sok munka, futás van mögötte! Gratulálok a szép te... (2014.05.11. 22:46) Terep százas 2014

Home run

2013.08.27. 09:04 pamutmamut

A munkának vége, kijössz a gyárból, futócipőt húzol és ázol. Nagyjából így kezdődött a dolog. Az eső pont elállt mire kiléptem a cég ajtaján. Cuccaimat leadtam Mejmejnek és futásnak eredtem Oroszlány irányába, persze szép nagy kerülővel. Közelednek a versenyek ezért szükség van a hosszabb futásokra.

Az első szakasz Tatabánya keresztülfutása volt. Nem szép város, de hosszú. Csak úgy nyeltem a buszok által kipökött mérges gázokat. A párás levegőt szinte harapni lehetett, nehéz volt lélegezni és cefetül izzadtam. Az eleje kicsit gyötrődősen ment, de szép lassan ráéreztem a tempóra és bemelegedtek végtagjaim.

Tatabánya felsőről indul a kék négyzet jel amelyet ismerek már a Tatabánya 30 teljesítménytúráról. Szeretem ezt a részt. Kellemes tájon gurultam. Bal kézről kecskék legeltek, majd elértem Csákányospusztára. Gyors fotón örökítettem meg magamat a számotokra.

Csákányos.jpg

A kép ferde, de a terep sem volt vízszintes. Ezért van. :-) 

Itt rövid gyaloglás jött mikor is ettem egy falatot. Pontosan 4 szem kekszet. Nyargaltam tovább. A Mária szakadék meredek, de megfutottam bár a szemem majd kiugrott. Szép szakasz. Felérve balkanyar és kék + -on irány a Macskabükk nevű hely. Közben néhány enyébb emelkedő amiken sikeresen felfutok.

Macskabükk.jpg

Sziklás ösvényen leszaladtam a VTM-ről ismert útvonalon majd balra a Zöld jelzésen. Jók ezek a táblák még térképet sem kellett elővennem. Zöld jelzésre váltok. Széles murvás útra érek ahonnan rövid de igen meredek kaptatón vezet fel a jelzés. Nekiiramodok, nyomom. Kemény kaptató vagy ilyen gyenge vagyok?! Felérve az arcom eltorzul mint Vinnetou-nak mikor Old Shatterhand érzéstelenítés nélkül, bicskával szedi ki az oldalából a golyót. Keresek egy fadarabot amire ráharaphatok, Vinnetou-nak bevált!

Lefelé már jobb, iszom mert az kell. Zöld + és aszfalt úton át a Kék + -ra. Itt még talán nem is jártam. De talán egyszer. Meredeken bokatörő lejtőn lezuhanok Gesztesre. Irány a kút ami már sokszor megmentette az életem. Iszom mert az jó. Sőt a fejem is bedugom a csap alá. Elindulok sétálva és eszem 4 szem kekszet. "Tartalékaim elfogynak, hiába menekülök elfognak." Csendül fel bennem a Tankcsapda nóta. 

Elindulok az új Takácson hazafelé. Lábaimnak ez nem tetszik, nekem meg a lábaim nem tetszenek. Vonszolom megfáradt testemet és az órát nézem, meg a Majki temlom tornyot ami gyufaszál méretű innen. Picsa messze vagyok még. Intézek pár keresetlen szót magamhoz és úgy általában mindenkihez, majd nyöszörögve haladok a mart aszfalton.

Végre Majk, innen már nincs messze és tényleg 3 óra 5 perc alatt beérek a házunkhoz. Kicsit elhasználódtam, de jól vagyok. Még nyújtani is van erőm! Vacsora, TV és alvás az esti program...

Az útvonal: http://www.endomondo.com/workouts/236556353/10478467

Szólj hozzá!

Címkék: Tatabánya

A bejegyzés trackback címe:

https://tereperdo.blog.hu/api/trackback/id/tr295479951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása